.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تشکیل یک فراکسیون دیگر در مجلس

به گزارش شمال نیوز، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با بیان اینکه فراکسیون نمایندگان استانهای جنوبی کشور در مجلس تشکیل می‌شود، اظهار داشت: قرار است در حاشیه جلسه علنی روز چهارشنبه فراکسیون نمایندگان جنوب کشور شروع به عضو گیری کنند.

وی هدف از شکل گیری فراکسیون نمایندگان جنوب کشور را توسعه، پیشرفت و آبادانی جنوب کشور دانست وگفت: استان‌های جنوبی کشور با مشترکاتی که در منابع، انرژی، اقتصاد و فرهنگ دارند، می‌توانند در جهت تامین حقوق مردم، نیاز و مطالبات آنان با اتفاق و وحدت گام بردارند.

موسوی‌نژاد در پاسخ به این پرسش که تفاوت فراکسیون نمایندگان جنوب کشور با مجمع نمایندگان استان‌ها چیست، گفت: مجمع نمایندگان استان با حضور نمایندگان همان استان است اما این فراکسیون نمایندگان تمام استان‌های جنوبی کشور را در بر می‌گیرد.

نماینده مردم دشتستان اضافه کرد: اعضای این فراکسیون می‌توانند با مشترکاتی در مورد ارتباطات ریلی و جاده‌ای، نفت، دریا، فرهنگ، بخش عظیمی از مشکلات پتروشمی، ریلی جاده‌ای و نفت را حل کنند چرا که این موارد مربوط به تمام استان‌های جنوب کشور است.

وی با تاکید بر اینکه فراکسیون نمایندگان جنوب کشور به فعالیت‌های انتخاباتی  مرتبط نیست، تصریح کرد: این فراکسیون صرفا برای توسعه، پیشرفت، آبادانی و زدودن چهره محرومیت از جنوب کشور است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.